Lupescun perhe muuttaa. Nukkekodin rakentamista, yleistä minituunailua, outoja askarteluja ja synkeähköä eleganssia.
The family of Lupescu is moving out. Dollhouse building, general miniature working, creepy crafting, and eerie elegance.

torstai 26. syyskuuta 2013

Tervehdys - Hello

Hei vaan kaikille sivulle eksyneille, ja tervetuloa Lupescun taloon. Täällä jatkuu vanha blogini "The Lupescu Family". Yllätys!
Wanhan blogini nimi-ispiraationa toimi aina yhtä ihana tv-sarja; "The Addams Family", ja tätä uutta blogiani nimetessä inspiroiduin wanhasta, ja ah, niin ihanasta elokuvaklassikosta, "The House of Dracula":sta.

Heitin hyvästit wanhalle blogilleni, ja The Lupescu Family on nyt suljettu, eli en postaile sinne enää mitään, ja keskityn tähän uuteen blogiini. En kuitenkaan poista vanhaa blogiani, vaan pidän sen auki selailijoiden iloksi. Hommat täällä säilyvät suht. samanlaisina kuin tähänkin asti, kerron Lupescun perheestä, ja nukkisaskarteluistani. Muutoksia on toki luvassa perheen elämään..

So, hello to you all who found my new blog. This a sequel of my former blog "The Lupescu Family". Surprise!
As my old blog got it's name inspired by the old, but always adorable tv-show "The Addams family", I got the new blog name inspiration from an old, and oh, so marvelous classic film, "The house of Dracula".

So, I said goodbye in my old blog, and The Lupescu Family is now closed, so I won't be posting anything there anymore, and just concentrate on this blog. I won't delete it, since I though it would be good to keep it open for you viewers out there. Things around here will probably stay the same, I'll continue my stories about the Lupescu family and my dollhouse-crafts. Sure, there are some changes coming for the family, but about those later..

Ajatuksenani oli alunperinkin laittaa Familyn ovet lukkoon kun saan hankittua ihan oikean nukketalon jostakin. No, nyt sitten kävi niin. Omistan House of Lupescu -blogini nukketalon rakentamiselle ja yleiselle tuunaukselle. Vähän kuin The Lupescu Familykin, siis, mutta tällä kertaa oikealla talolla. OIKEALLA TALOLLA; JIPPII!!!
Toivottavasti viihdytte tämän uuden blogini parissa yhtä hyvin kuin vanhankin :)

By starters, at the Lupescu Family -blog, I was going to close it up if I ever get my hands on a real dollhouse. Well, now I have. I dedicate The House of Lupescu -blog for building up and tuning a dollhouse. So, this is a bit like The Family, but with a real house. A REAL HOUSE, YAHOO!!!
I hope you'll enjoy this new blog as much as you liked the old one :)