Lupescun perhe muuttaa. Nukkekodin rakentamista, yleistä minituunailua, outoja askarteluja ja synkeähköä eleganssia.
The family of Lupescu is moving out. Dollhouse building, general miniature working, creepy crafting, and eerie elegance.

perjantai 25. lokakuuta 2013

Kattopaanuja - Shingles

Katon päällystäminen siis alkoi. Talosetin mukana tuli muutama levy viilupaanuja. Niissä oli pyöreät päät, mutta leikkasin ne tasaiseksi, näyttää paremmalta.

So I started to fix the roof up. A few sheets of thin wooden shingles came with the dollhouse-kit. They were round at the edge, but I cut them even, looks better that way to me.

Vaihekuvia minulla on huonosti, piti työskennellä nopeasti, ja ehtiä liimaamaan ja teippaamaan paanut ennenkuin alkoivat käpristyä. Kiinnitin siis kaikki laatat yksi kerrallaan.

I don't have plenty of pictures about this craft, I had to work really fast to glue and tape the shingles up before they start to curl up. I attached all the shingles one by one.

Olen kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen, katto näyttää elävältä, ja on ihanan epäsymmetrinen, kuin aikaa nähnyt, vanha kattopäällyste:

Still I'm quite satisfied with the result. The roof looks more realistic, and it's wonderfully asymmetrical, like a worn out, old shingles:

Äh, ja nuo kuvatkin on ihan vinoja..

Ech, pictures are all crooked, too..

Ei kommentteja: